Vybrali jsme pro vás některé z názorů našich klientů.
Soňa Kouřimská - vedoucí provozního úseku
„Vzhledem k tomu, že se tato úklidová společnost a její pracovníci osvědčili a jsme s nimi naprosto spokojeni, rádi budeme pokračovat ve spolupráci i nadále.“
Pavel Janda - Londa s.r.o.
„Oceňuji komunikaci s celým úklidovým týmem. S firmou nebyl nikdy žádný problém a případné drobné provozní věci se vyřešili obratem.“
Petr Novak - GastroZoom
„Dlouho jsme hledali něco rozumného, až mi nakonec kamarád doporučil, abych vyzkoušel tento systém, že ho nabízejí na jeden rok zdarma. Momentálně jsme v tomto režimu už několik měsíců a program se nám moc líbí a vyhovuje nám. Používáme ho zejména pro řízení našich obchodníků a správu kontaktů. Myslím ale, že postupně začneme využívat celé portfolio funkcí, které CRM nabízí.“
Martin Krásný – Conclusive Method of Solution, s.r.o.
„Firma Ekobit pro nás zajišťuje fungování a servis parkovacího systému na parkovišti ŠKODA muzeum, který přesně vyhovuje našim potřebám a je jediný svého druhu na trhu. Spolupráce s firmou Ekobit si vážíme hned z několik hledisek, ale tím nejdůlěžitějším je jejich osobní, individuální a vstřícný přístup.“
Jiří Šiška - Flower Service
„CRM systém EcoCRM jsme do naší společnosti implementovali v květnu roku 2012. Primárním cílem byla evidence našich obchodních kontaktů, ale také sledování nových obchodních příležitostí, na základě kterých jsme chtěli dosáhnout lepších výsledků. Jakmile nám nasadili tento systém, začalo pro nás školení, ze kterého jsme měli tak trochu strach. Proškolení však proběhlo velmi hladce a nad naše očekávání. Systém jsme začali používat již od prvního dne po školení. V začátcích, zhruba jeden až dva měsíce se vyskytlo pár problémů a nedostatků, což je pro takový systém asi zcela normální, ale díky spolehlivé podpoře jsme všechno zvládli. Dnes už si bez EcoCRMu nedokážeme představit naše podnikání.“
Lucie Kašparová - Vivenso
„Lucie Kašpárková potřebovala vyřešit callcentrum pro své 4 operátorky. Hledala jednoduché a levné řešení. Primárním cílem byla evidence hovorů operátorů a obchodních kontaktů, dosáhnout lepších výsledků počtu hovorů. Nasadili jsme systém EcoCALL, proběhlo školení, ze kterého měli operátorky strach. Proškolení však proběhlo perfektně, nad očekávání. Systém jsme začali používat již od prvního dne po školení. V začátcích, jeden až dva měsíce se řešilo pár dodatečných konzultací, stačili už jen telefonicky, což je pro nový systém zcela normální, ale následně už žádné další volání a konzultace nebyla třeba. Díky podpoře jsme všechno zvládli.“
Yveta Jirušková - DUDA SVD spol. s.r.o.
„Za dobu, co pracujeme jako správcovská firma pro Arcibiskupství pražské, jsme vystřídali několik úklidových firem. Až konečně společnost EKOBIT úklid nám dokázala vyjít vstříc, dostát všem závazkům a našim požadavkům.“