reference na EcoCRM, EcoPARKING a Ekologické úklidové služby

vyberte si z našich referencí

Vybrali jsme pro vás některé z názorů našich klientů.

logo Nemocnice Na Františku


Soňa Kouřimská - vedoucí provozního úseku

„Vzhledem k tomu, že se tato úklidová společnost a její pracovníci osvědčili a jsme s nimi naprosto spokojeni, rádi budeme pokračovat ve spolupráci i nadále.“

logo Rádio Impuls


Pavel Janda - Londa s.r.o.

„Oceňuji komunikaci s celým úklidovým týmem. S firmou nebyl nikdy žádný problém a případné drobné provozní věci se vyřešili obratem.“

logo CTPark Prague


Ing. Miroslav Havel - CTPark Prague Airport, a.s.

„Jsme maximálně spokojeni s úklidovou firmou EKOBIT úklid. Je na ně spolehnutí a práci vždy odvedou kvalitně a rychle. Za zmínku určitě stojí také jejich kontrolní systém, díky kterému máme maximální přehled nad tím, co a jak bylo uděláno.“

logo Rádio Krokodýl


Alois Kolář - rádio Krokodýl

„V našem rádiu velmi dbáme na čistotu a zdravé pracovní prostředí. Ekologická úklidová firma EkoBIT nám přesně tohle pomáhá splnit.“

logo GastroZoom


Petr Novak - GastroZoom

„Dlouho jsme hledali něco rozumného, až mi nakonec kamarád doporučil, abych vyzkoušel tento systém, že ho nabízejí na jeden rok zdarma. Momentálně jsme v tomto režimu už několik měsíců a program se nám moc líbí a vyhovuje nám. Používáme ho zejména pro řízení našich obchodníků a správu kontaktů. Myslím ale, že postupně začneme využívat celé portfolio funkcí, které CRM nabízí.“

logo Conclusive Method of Solution, s.r.o.


Martin Krásný – Conclusive Method of Solution, s.r.o.

„Firma Ekobit pro nás zajišťuje fungování a servis parkovacího systému na parkovišti ŠKODA muzeum, který přesně vyhovuje našim potřebám a je jediný svého druhu na trhu. Spolupráce s firmou Ekobit si vážíme hned z několik hledisek, ale tím nejdůlěžitějším je jejich osobní, individuální a vstřícný přístup.“

logo Flower Service


Jiří Šiška - Flower Service

„CRM systém EcoCRM jsme do naší společnosti implementovali v květnu roku 2012. Primárním cílem byla evidence našich obchodních kontaktů, ale také sledování nových obchodních příležitostí, na základě kterých jsme chtěli dosáhnout lepších výsledků. Jakmile nám nasadili tento systém, začalo pro nás školení, ze kterého jsme měli tak trochu strach. Proškolení však proběhlo velmi hladce a nad naše očekávání. Systém jsme začali používat již od prvního dne po školení. V začátcích, zhruba jeden až dva měsíce se vyskytlo pár problémů a nedostatků, což je pro takový systém asi zcela normální, ale díky spolehlivé podpoře jsme všechno zvládli. Dnes už si bez EcoCRMu nedokážeme představit naše podnikání.“

logo Vivenso


Lucie Kašparová - Vivenso

„Lucie Kašpárková potřebovala vyřešit callcentrum pro své 4 operátorky. Hledala jednoduché a levné řešení. Primárním cílem byla evidence hovorů operátorů a obchodních kontaktů, dosáhnout lepších výsledků počtu hovorů. Nasadili jsme systém EcoCALL, proběhlo školení, ze kterého měli operátorky strach. Proškolení však proběhlo perfektně, nad očekávání. Systém jsme začali používat již od prvního dne po školení. V začátcích, jeden až dva měsíce se řešilo pár dodatečných konzultací, stačili už jen telefonicky, což je pro nový systém zcela normální, ale následně už žádné další volání a konzultace nebyla třeba. Díky podpoře jsme všechno zvládli.“

logo Arcibiskupství pražské


Yveta Jirušková - DUDA SVD spol. s.r.o.

„Za dobu, co pracujeme jako správcovská firma pro Arcibiskupství pražské, jsme vystřídali několik úklidových firem. Až konečně společnost EKOBIT úklid nám dokázala vyjít vstříc, dostát všem závazkům a našim požadavkům.“

logo Pizzeria Cantonata


Harpal Singh - Pizzeria Cantonata

„Provozuji několik restaurací, ale pizzerie byla vždy mým snem. Nechal jsem si i vybudovat speciální pec na tu nejlepší pizzu v Praze :). Za svou dráhu v gastronomii jsem pracoval s mnoha systémy, ale až tato pokladna mi opravdu ulehčuje práci.“

logo Hotel U Páva


Karel Klubal - Hotel U Páva

„Jsme rodinná firma a máme rádi tradice, proto jsme si vybrali tento pokladní systém. Jeho místo je na denním baru, kde nám monitoruje prodeje a napoví, co mají naši hosté nejradši. V brzké době připravujeme otevření hotelové kavárny ve stylu šedesátých let, kde s ním také počítáme.“

logo Cukrárna Saint Tropez


paní Nosálová - Cukrárna Saint Tropez

„Splnila jsem si sen a otevřela cukrárnu. Spojila jsem v ní českou tradici s umem a chutěmi Francie. Po vyzkoušení jiného systému jsem zvolila tento, protože je intuitivní a nám a našim zaměstnancům se s pokladnou dobře pracuje.“

logo Kadeřnický salon NO 1.


Manželé Kuruczovi - Kadeřnický salon NO 1.

„Nebyli jsme spokojení se službami v salonech, kam jsme chodili, tak jsme si udělali vlastní. Poskytujeme přesně takovou vysokou kvalitu, jakou máme sami rádi. Pokladna nám zase dělá super pracovního parťáka. Sklady umí perfektně a inventuru taky zvládá skvěle.“

logo Růže z nebe


Jiří Novák - Růže z nebe

„Na nápad udělat si květinářství mě přivedl před lety Bořek Šípek a první vázanou kytici jsem dělal právě pro jeho ženu Leonu Machálkovou. Mám rád barvy a emoce, takže pokladní systém jsem si vybral podle zajímavého videa a kromě jeho funkcí mě baví, že je barevný.“

logo Café Calma


Kristýna Nikolajev - Café Calma

„Po té, co jsem skončila v řetězci kaváren, který jsem před lety založila, otevřela jsem si vlastní. Mám rodinný přístup a nezaměstnávám obsluhu z oboru, ale studenty. A tady je krásně vidět, že systém využijí jak lidi z gastra, tak se ho okamžitě naučí ovládat i laici.“